Jobb

Gott Folk!

har egentligen inte tid att uppdatera er om vad jag gör, eftersom att jag har mycket annat för mig förtillfället, men tänkte att jag i alla fall kunde säga att vi har fått jobb! Japp. dom ringde oss idag ifrån Seasonal Solutions (typ, ett bemanningsföretag för frukplock jobb och jobb på gårdar och så..) och sa att dom hade ett jobb åt oss på en fruktträdgård (orchard (antar att det översätts till fruktträdgård)). Såå, det har blivit att packa ihop allt lite snabbt så att vi kan dra oss ut till Roxburgh med buss imorgon, tar ca en halvtimme. Ligger på vägen vi åkte när vi åkte ifrån Dunedin, så... lite öst om Alexandra (där vi beffiner oss nu, och har beffunit oss i ca en och en halv vecka) med andra ord.

Jag har varit dålig på att uppdatera mig och orkar inte skriva om alla dagar jag varit borta ifrån bloggen, så det kommer en sammanfattning senare istället!

På Återseende!



Foto ifrån Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0