30 september

Gott Folk!

Jag har inte riktigt tid att informera er allt för mycket om läget i Nya Zeeland just nu, jag har mycket att stå i för tillfället! Men jag uppdaterar er senare om vad jag har gjort.

Om ni har hört om tsunamin som skulle träffa nya zeeland så behöver ni inte oroa er, den nådde aldrig fram, det var samoa som drabbades hårdast, där många människor omkom. Men detta drabbar dock nya zeeland hårt då det bor fler "samoafolk" på nya zeeland än det gör i samoa.

Imorgon så drar vi oss till Alexandra för att leta jobb, det ligger rätt högt så vi behöver inte oroa oss för tsunamis, bara jordbävningar. 
Fruktplockjobben startar snart, så vi åker till Alexandra förväg!
Vi vart däremot blåsta på en jävla massa pengar... bokade ett hostel för två nätter, Alexandra Backpackers, kostade 23 dollar per person, per natt.. vilket är relativt billigt, det visade sig dock att priset var i brittiska pund och inte i nya zeeländska dollar. så priset för två nätter för två personer gick ifrån 400kr till ca 950kr. jävla skit... och jag har redan betalat handpenning på 10%. men funderar i att skita i det ändå och ta in på något annat hostel.

Tack för mig.

På återseende!




Kommentarer
Postat av: KRDSN

Bra skit. Hur mår ni dåe?

Tsunamis är ju inte trevliga. Havet tar tillbaks det som en gång var sitt.



Btw, jag skriver lite meningslöst skit i en ny blogg nu. fromwheremyrootsrun.blogspot.se

2009-10-06 @ 11:21:30
Postat av: KRDSN

.com ska det va. Inte .se. .puss

2009-10-06 @ 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0