Fredagen den 26:e Februari

Hej dar gott folk!

Nu har vi rest halften av tiden och har sju dagar kvar att upptacka Nya Zeeland. I skrivande stund sa sitter jag pa ett internetcafe i Wellington och bokar flygbiljetter tillbaka till Christchurch... Allt star val till och vi har haft otroligt tur med vadret. Idag sa har vi gott runt lite i Wellington och utforskat staden med Jeremy, som vi bor med i Christchurch, han rakade namligen vara har samtidigt som oss! Vi har aven hunnit vara pa Te Papa, ett museum. Men ni ska fa hora mer om vad jag har gjort nar jag kommer tillbaka till Christchurch, jag skriver lite varje dag och sparar i ett word dokument, sa jag kommer att ladda upp lite text for alla dagar vi har rest nar jag har tiden.

Kommentarer
Postat av: Bönna

Tjenare Johan! tänkte bara titta förbi, du har ju trots allt den enda legitima bloggen jag vet om (duvet, jag läser inte bloggar :p)Jag satt och lyssnade på Ballad till minne av en kamrat nyss och tänkte på dig, eller snarare ditt föredetta rum, där vi brukade sjunga den för fulla halsar, eller inte bara fulla halsar men :P Det skulle vara kul att göra igen sen. När kommer ni hem igen?

Det är lite komiskt att LG och är på Nya Zeeland samtidigt. Men är det coolt eller för "LOTR hypat"? jaja vi hörs! Hälsa Yrsa! =D

2010-03-22 @ 21:04:26
URL: http://blondinbellla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0