Söndagen den 28:e Mars 2010.

Det var ett tag sedan jag skrev här nu, däremot så har inte speciellt mycket hänt. Vi har mest varit här i Christchurch och gjort vad vi brukar. Ända skillnaden är väl att Wi dricker en himmla massa och beter sig rätt illa, vilket är lite jobbigt... sen har det flyttat in en ny tjej, är inte säker på vad hon heter... Susy kanske, eller Susie, eller Suzy... I vilket fall som hellst verkar hon ha någon form av personlighetsklyvning, hon beter sig hur normalt som hellst ibland, medan hon i vissa fall sitter och muttrar saker för sig själv och säger saker som inte har med någonting att göra...

Jaja, så är det i alla fall... Jag tänkte börja lägga upp lite om vad vi gjorde när Yrsas föräldrar var här, har inte skrivit klart allt än, men lägger upp vad jag har, det kan hända att de kommer att komma i lite konstig ordning, men jag skriver datum och dag, så det ska nog inte bli allt för förvirrande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0